don´t want you to be alone

Ja så var man hemma igen då, alltid lika sent på tisdagar och torsdagar. Men sånt är livet som fotbollsproffs, inte alltid man har tid över för annat. Blev en rätt så hård träning med mycke jobbiga övningar, och det tog på kroppen efter mycket spel på senaste tiden.
För övrigt är ju så extremt jävla avunsjuk på min kära syster som åker till Turkiet imorrn bitti, fy fan för dig!
Jag vill oxå ha stekande hetta, en massa partande och jävla roligt.

Iofs så skulle jag inte vilja åka just nu, eftersom det är sucken i helgen. Dead By April och Sparzanza kommer bli så otroligt jävla grymt!

Nu ska jag knarka massa musik ett tag, sen blir det det gamla vanliga. Borsta tänder, gå in till sängen, lägga mig och sjunga "All by my seeeeeelf, wanna be, all by my seeeelf" gjort en liten egen twist på den. Kanonbra!

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha skulle vilja höra dig sjunga den faktiskt.. :p

2009-08-26 @ 16:47:36
URL: http://mariecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0