dreamin in a casket

Blev en riktigt lyckad och trevlig kväll igår måste jag säga. Markus kom och hämta mig en kort stund efter jag skrev mitt senaste inlägg. Så vi drog och handlade lite, sen hem till honom och började dricka igång på riktigt. Blev lite lugnt till en början, men snack, musik och öldrickande. Sen vid 19.30 kom Michaela med tåget, så jag gick och mötte henne vid tågstastion och sen tillbaka till Markus igen. Det vart ölspel, som jag bara hade otur på och fick dricka hela tiden, trumsolon och brakedance. Full vart ja. Kl 23 ungefär bar det av ner mot stan för att se kvällens höjdpunkt Dead By April, det var riktigt riktigt bra, precis så bra som jag hade förväntat mig att det skulle vara. Mycke folk var det oxå.
Efter det bar det av hemåt för att bums hoppa ner i sängen, var två riktigt trötta själar som ville sova.

Gick upp ur sängen nån gång vid 13 i morse, upp och kollade tågtider för Michaela. Sen vart det att klä på sig och gå med henne till tåget. Så nu sitter hon och har roligt på tåget antar ja, eller bussen kanske?
Själv sitter jag och väntar på att min kusin ska ringa och säga att han kommer och hämtar mig. Han ska skjutsa mig till Linus i sundby. Sen ikväll blir det Skogsröjet i Rejmyre. Ska se HARCORE SUPERSTAR!
SÅ JÄVLA KUL!
Nej nus ka jag dra. later duuuudes!

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHAHAHA, din breakedance var ovärderlig!



Jag hade fan ganska kul på tåget och bussen, hittade en trevlig brud å snacka med! Sova blev det dock fan inte.. haha



Btw, tack för en grym fredag/halv lördag ;D Haha

2009-08-29 @ 17:49:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0