get out of here

Lite rast då, medans maskinerna på jobbet håller på att driva mig till vansinne!
Förstör hela min "fredagsstämning". För jag är ju ledig imorrn vilket är helt underbart.
Ikväll är det dags att ta sig till Örebro för att åka på cup med Div-grabbarna. Coacha hem en cup-seger vore inte helf fel.
Halv 5 är det iaf sagt att vi ska åka och bli borta hela helgen, sånär som på några timmar på fredag när jag ska hem och spela match själv. Torsharg hemma, kan bli riktigt skoj. Fotbollssuger är enormt och jag känner på mig att det kan bli en rejäl urladdning efter en dålig vårsäsong.
Seee ya om ett tagrå.

Hejdå dagboken!

Kommentarer
Postat av: Michaela

GOOD LUCK



Itchy Daze - I never work on mondays. Om du inte lyckades tanka albumet så hitta den låten på något sätt, grrrrym

2009-08-06 @ 16:06:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Anonym

UPPDATERA

2009-08-08 @ 21:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0