give me the sweet taste of you´r lips

Som sagt, jag har vart på cup i Örebro sen i torsdags kväll så att det inte blivit några inlägg har sina små förklaringar.
Vistelsen i Örebro har iaf vart helt kanon, solen har stekt från morgon till kväll, god mat och en härlig & rolig stämning i laget.
Nå allt har kanske inte vart kanon på cupen, missnöjd med inställningen i vissa matcher och att det inte vart en enda vinst, inte ens ett fjuttigt mål lyckades vi peta in. Tråkigt att det blev så, men vi har mött riktigt bra motstånd ska sägas.
Orkar inte dra upp allt vi har gjort och vad som hänt så är man intresserad kan man gå in på våran lagsida och läsa.

Hade dessutom match med A-laget i fredags, det var ruggigt taggat och alla kämpade verkligen till sista blodsdroppen. Synd då bara att det vart en totalt spårad match med 6 gula och 2 röda kort för våran del. Känns förbannat surt att det ska bli sådär, ja mena div 4 domare ska fan kunna vara bättre än det där!

Kom iaf hem idag runt lunch till E-town. var tänkt att jag skulle iväg och umgås lite ikväll men nej det satte mitt trasiga bankomatkort stopp för :S FUCK!

Trött like a gnu!


Kommentarer
Postat av: Michaela

MEN DU SKA BARA HÅLLA KÄFTEN! haha. Och nej det har jag inte! Men ska göra det idag :D

2009-08-10 @ 12:11:28
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det vetifan haha, jag och Bex hade tänkt gå. Men om du så gärna vill att jag går med er så.. ;D hahahaha

2009-08-10 @ 18:41:57
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

Men skämt din fucker haha! Och självklart hade vi kunnat göra det om det inte vore för att de ställt in!

2009-08-11 @ 17:38:19
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

JAG VET INTE! :S jag får fan ryck! händer typ aldrig att någon ställer in så långt före och så står det inte varför..

2009-08-11 @ 18:40:15
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0