in your arms

Ett innan jag somnar av utmattning får det ta och bli! Men vad fan ska jag skriva är ju frågan, den här dagen har varit en dag då det inte har hänt speciellt mycke alls, en massa jobb, träning och nyss hemkommen ska jag gå och lägga mig. Fan mitt liv har mycket fritid känner jag. BRA SKIT!
Ska börja kl 5 imorrn oxå, det är inte alltid så roligt på fredagar, för man brukar bli så jävla trött när småtimmarna sakta rullar in. Även om jag har en känsla av att det inte kommer bli några problems med att hålla sig vaken imorrn!
Ska fan se Dead By April, det kommer ju blir så sjukt jävla grymt! Taggad till max redan!

Nej jag skriver ju bara en massa rubbish, jag tar mitt pick och pack och går och lägger mig ist, så det blir fredag nån gång!
Hörs och ses imorrn allesammans!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vad söt du är. Du är underbar.

2009-09-01 @ 06:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0