Long way to the top

Nej nu är det verkligen dags att ta tag i bloggkragen. Iofs har jag vell saker och ting att skylla på för att det inte blivit något bloggskrivande men iaf.
Lite som hänt den senaste tiden är iaf att Shinedown som jag var tokpeppad för att gå på har ställt in :S så det var bara att ringa och fixa pengarna tillbaka. Sen har jag fått reda på att mitt absoluta favorit band In Flames kommer att spela i Sthlm den 11 dec. FY ÅT FAN va lycklig jag  vart när jag fick höra det imorse.
Så det blir till att använda pengarna jag fick tillbaka till det ist!
Annars har jag mest sovit, som igår när jag somna kl 18 och vaknade kl 6 imorse. Haha. trött människa!

Men men, nu har jag nyligen kommit hem från en regnig men jävligt rolig träning. Sitter och snackar med folk och tar det lugn. Snart dags för sängen!

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0