never get this

Kompenserar mitt dåliga bloggande på senaste tiden med att skriva lite till !
Det som händer ikväll är Å-festen på stan, och där spelar Dia Psalma, ska bli ruggigt kul att se dom. Missade dom på Peace & Love, eller ja. orkade inte gå den gången rättare sagt!

Har precis kommit ur duschen, så nu är det kallingsittande öldrickning som gäller för fulla muggar!
Dom här Mariestadarna jag köpte av Bert är fanimej riktigt jävla goda!

På tal om Bert föresten, han är en hyvensk kille han. Förra helgen när vi var på cup och satt ute och drack några kalla på en uteservering, så snackade vi lite bilar. Jag sa att jag ville byta min och köpa en Audi A6:a. Då sa han att han kände nån där som han skulle kunna fixa ett riktigt bra pris med, vilket jag inte var sen att nappa på. Så igår på träningen kom han med en lapp där det stod två förslag på vilar. Lycklig!
Så nu ska jag ta mig en funderare och se vad jag vill ha och sen förhoppningsvis byta up mig lite !

DÄÄÄÄRJA!!

Kommentarer
Postat av: Hannipie

Du skulle ju inte byta förens om ett ååååår sa du! Haha.

2009-08-14 @ 19:18:30
URL: http://speltid.blogg.se/
Postat av: alla som heter rebecca är tjocka...

tjena harald ! asnice me bilen, lägg in bild på den nya sen om du köper ;D

2009-08-15 @ 01:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0