rule the world

Blev en riktigt trevlig och lugn lördagskväll. Som jag skrev så tog jag mitt pick och pack och gick till Markus & Jane för att dricka lite öl. Men vi började med att laga lite käk, som var riktigt gott. Sen satte vi oss och drack en massa öl, lyssna på musik, fick besök av Mor, Björn & Emil, kollade bilder och sen lite TV på de. Riktigt bra kväll!
Inte ofta man lyckas med bedriften att ta det lite lugnt en helg. Men fan så skönt var de!

Idag har jag vart på match i Mariefred med Div-laget, vart vinst med 3-1 ( Coachseger som vanligt ).
Nyligen hemkommen och nu blir det lugna gatan några timmar innan jag går och lägger mig. Ska börja redan kl 5 imorrn, så det blir tidig säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0