wild boys will be wild

FY FAN jag säger bara FY FAN va kul vi hade igår. Blev några öl hemma hos Linus innan vi åkte typ halv 7.
Några till vart det i bilen på väg till första stoppet i Katrineholm, togs ut pengar och Jonas körde "100 m piss" om ni undrar vad han håller på med på bilden nedanför. Dessutom inhanlades det 10 st cheeseburgare på McDonalds och fulla & glada i hågen som vi va kom vi på den briljanta idén att vi skulle kasta dom på folk vi åkte förbi. Kan la säga som så att jag har aldrig skrattat så jävla hårt nån gång i hela mitt liv, Jonas träffa en gubbe rakt i ryggen, jag träffa en tjej i magen, och folk överlag fick sig en dusch.
Sen tog det inte lång tid innan vi var framme i Rejmyre (Vilken jävla håla det var, haha).
Gick och tog ut festivalbanden, som var riktigt snygga. Sen raka vägen till öltältet för att köpa nått att lent till strupen, där vart jag dock lite besviken dom jävlarna sålde Sofiero? Det är ju inte jätt egott med öl som har en eftersmak av knäckebröd.

21.00 var det dags för Hardcore Superstar, det hela började med att dom spela så hårt så ljudet la av. Så det blev lite väntan. Men en 10 min senare drog dom igång med Beg for it, fan va bra den var live. Helt sjukt bra. Det bästa var som vanligt Wild boysBag on your head & We Don´t celebrate sundays. Så jävla grymt liveband det är. Ett litet tråkigt scenario var dock att mina nya vita fin skor inte var så vita och fina längre, dom ser fan förjävliga ut, helt bruna. Ser ut som nån har lagt en kabel rakt över och sen smort in dom!

Det vart lite mer öl efter dom slutat spela och en ganska lång väntat tills nästa band vi skulle se Lillasyster. Jag hade hört att dom skulle vara bra live och jag kan ju inte säga emot det direkt, det var fan helt ruggigt bra. Nu har jag fått nog av dig var tokbra! Hårdrock drog dom av med Hardcore Superstar, Heat & Crucified Barbara med på scen och det vart ett långt jävla röj!
Sista låten blev Umbrella och då vart det om möjligt ännu mer röj, satan!

Sen vart det hemgång och somna som en stock!
Skogsröjet får 5 av 5 toasters, kanonkul!




Kommentarer
Postat av: elin

Mohaha min då är nog mina converse snyggast nu då :P

2009-08-30 @ 12:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0