and away we go

Det var fan ages ago jag bloggade, för att vara exakt så var det julafton jag senast plintade ner några ord. Men det har hänt mycket annat som inte innebär att sitta vid datorn. Juldagsutgång som var riktigt rolig, en hel massa drällande på stan för att hitta grejer på rean och varit och kollat på den coolaste filmen jag nånsin har sett, Avatar . Jag trodde att den skulle vara bra, men inte så bra som den var! Helt stört.

Igår var det en häktisk dag dessutom, allt det sista inför vemdalenresan skulle fixas och handlas in. Det vart en LÅNG dag. Allt är packat och klart sånär som på lite krimskrams som så fort jag skrivit klart ska ner i väskorna. För just de, det är idag vi åker. Om ett tag så försvinner det funny part of Eskilstuna!

Åh nu lyckades min lilla icke morgonpigga Michaela ta sig upp ur sängen oxå, så nu är det dags att göra klart för avgång!

Ha ett bra nyår allihoppa, för det kommer jag ha! Och kom ihåg FULLAST VINNER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0