maybe this life is overrated

Fan va 4 dagar kan gå fort, känns som det var igår jag kom hit och skulle börja jobba. Men det är skönt att det går fort oxå, trodde att första jobbveckan skulle bli riktigt seg, men den har ist varit hellugn och skön.
Dessutom har det gått bra och allt har flytit på.

Nu är dom hemma här i huset, kom la hem för nån timme sen kanske. Funderade ett tag på att ka hem till mig och sova inatt, men sen kom jag på att det känns ganska onödigt. Får bli en natt till här, sen åker jag hem imorrn efter jobbet ist.
LÖNING IMORRN! YEAAAAAH!!!!

Jag smålängtar till hösten men ändå vill jag ha sommaren kvar. Det som gör att jag längtar är att det kommer släppas grymt mycke bra album då. Fattar inte varför man ska hållas på halster ända tills hösten när plattan ändå är klar. Aja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0