mr happy feet

Vilken utomordentligt underbar jäkla gårdag det var. Som jag skrev igår så tog jag och Martin tåget upp till El Stockholmo, det dracks en hel del öl från min sida, då jag av nån anledning var väldigt törstig. Inga konstigheter!
Kom fram runt en 3 och då var det Mc Donalds som gällde, att bara dricka öl och ingen frukost går ju inte, så det vart en fet Tasty. Sen tog vi tunnelbanan till Stadion och satte oss utanför och drack upp den sista ölen.
In på stadion, in i klacken och se när alla spelare kliver ut på planen, bättre finns inte.
Spelet var helt annorlunda jämnfört med vårsäsongen, allt såg bättre ut och så var Mattias "Ångloket" Jonsson tillbaka.
Slutade med 2-1 seger och man kunde glatt åka hem igen.
Alltid oavset, för evigt Djurgården!

När vi kom till Cenralen efter matchen visade det sig att tåget precis hade gått och nästa inte gick fören typ 2 timmar, så vi satte oss på ett ställe där inne och drack bärs.
23 nånting var vi framme i stan och vi gick till Time Out och tog några segeröl, där satt Kari (aikare) med några polare och drack öl, det vart jävligt mycket skratt. Har fan ont i magen efter allt skrattande. Haha.

LYCKA!

Kommentarer
Postat av: sarianna

Jag hade hemskt gärna varit på stadion med er.

Sjukt underbart med en seger!

Hoppas allt är bra med dig! =)



puss!

2009-07-06 @ 11:29:59
URL: http://elegii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0