seek your trust inside within

Onsdag is the day, känner mig lite småtrött och seg efter lite dåligt med sömn som senaste dagarna. Men wtf det är det ju lätt värt. Har lite småont i påkarna idag efter gårdagens träning, men det är ju så det ska vara efter en träning.
Ikväll blir det sova tidigt skulle jag tro.

Satt nyss och kollade på programmet till Å-festen som börjar nästa helg. Och jag fattar inte hur dom planerar i den här jävla stan, Hur kan Rosenström spela på en tisdag? Varför är Stand-Up grejjen på en onsdag? Dumt att ta allt bra på helgen när alla är lediga, jävla nötter!
Men det är vell som med allt annat i den här stan, hult fuckat!!

En annan sak jag undrar det är varför inte Dead By April har med låten Unhateable på sin skiva? Det finns ju lätt plats för den bästa låtan dom gjort. Tycker iaf jag!
Och på tal om dom, så har jag nog nästan bestämt mig för att åka på Stagedive Dayout. Det går bara inte att missa det, de är alldeles för mycke bra band som lirar.

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0