two weeks

Att ta en riktig fet/seg dag är verkligen underskattat. Jag kände redan när jag vaknade imorse att jag vill ha en riktigt seg, lugn och skön dag. Och det är precis vad det artat sig till. Har bara setat/legat i soffan hela dagen.
Kollat på film ( Balls out Gary the tennis coach ) den var helt okej, lite smårolig då och då, trodde de skulle vara roligare dock eftersom Sean William Scott alias Stiffler hade huvudrollen i filmen. Men men, så är det ibland. Efter filmen åkte jag till OK och köpte lite chips och cola, sen la jag mig i soffan och kollade på matchen från igår.
Sen vart det att kolla på Yes man, riktigt bra film faktiskt.

Resten av dagen har jag bara legat med datorn i knät och dumsurfat och pratat med folk på msn. SCHÖÖÖNT!!!!!

Nu sitter jag och halvglor på Paradise Hotell danmark, vilket jävla skitprogram det är, haha.

Däääärja.

Kommentarer
Postat av: Michaela

JAG ÄLSKAR YES MAN! Jim's version av Jumper är fan bättre än originalet

2009-07-07 @ 16:49:27
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0