what can I say

Detta inlägg skriver jag endast för att jag vart tvingad av min kära syster. Hon sa att om jag inte skrev ett inlägg så skulle hon hugga mig med sniven :O
Så det är vell bäst att skriva nått om dagen då.
Haft en ganska hektisk dag må jag säga, började 8 i morse och direkt när jag kom till jobbet kom en kille från Mydata för han skulle hjälpa till och fixa en maskin som var trasig (tog 6 fucking timmar) lite småsegt.
Jobbade till 5 ungefär och direkt åkte jag ner för att dra igång träning med grabbarna. Efter de var det dags för egen träning, i ett ruggigt regn. Men det var skoj, som alltid.

Och på lördag är det cup i Gillberga, ska bli riktigt jävla roligt. En till sak som kommer bli kul är lagfesten på kvällen. (Y)

Fredag imorrn, några timmars jobb sen är de HELG fy satan i helvete va skönt. En fredag som kan bli riktigt trevlig må jag säga. Ge mig!

Men hahaha, undra va dom snackar om på tv " man kan alltid föra in stavarna, men det kan bli fel och då kan man smörja lite". Hmmmm?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Rätt ska vara rätt, här är det jag som bestämmer :D

2009-07-30 @ 22:48:37
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0