I want you messed up

Jobbig dag det här, som vanligt kanske. Har inte hänt så mycke matnyttigt alls, mest jobbat och inte gjort någongting alls nu på kväll/natten. Är verkligen hur trött som helst, måste dock hålla mig vaken ett tag till så jag kommer in i en nattrutin eftersom jag ska jobba natt helt huxflux imorrn. Det gör mig dock ingenting, jobba 12 h och få betalt för 16 är inge fel, plus att jag nästa vecka ska köra nattjobbande hela veckan lång/kort.

Just nu fördriver jag tiden med att kolla på en 30 min lång intervju med Sherlock Brothers som jag skrev om i ett tidigare inlägg. Just nu spelar dom Sleeping Silence live i studion, den låten är ju bara FÖR JÄVLA BRA!
Jag vill ha deras album, men det finns inte att hitta nån stans, så jag får nöja mig med att lyssna plattan från deras hemsida.

Läste om In Flames i folket häromdagen, att dom skulle lira på Sweden Rock. JAG VILL DIT OCH SE!! It´s a drug I can´t bare to loose.

17 respektive 21 dagar kvar nu bara !

Peace, Love and ROCK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0