Remove my brain

Torsdag morgon kl 7 åker jag från jobbet för att svintrött som jag var åka hem och sova. hade haft lite problem med bilen kvällen innan jag åkte till jobbet, men inte visste jag att det skulle bli ännu värre på vägen hem. Han in till stan och stenbyrondellen, sen började det "roliga". Ingenting på bilen fungerade som det ska, gcik inte att gasa eller nått. Ringde till Markus och frågade vad det kunde vara, han sa " gasspjället kanske?, försök att ta dig hit så ska jag kolla på de".
En fucking timme senare var jag äntligen vid arver och Markus kunde kolla vad det var och fixa det. SKÖNT!

Kom vell hem vid en halv 10 nån gång. SÅ JÄVLA TRÖTT!

Han inte sova många timmar innan jag skulle upp och iväg och träna Div grabbarna. Sen träning själv på de. Tröttare får man fan leta efter.
Har iaf kommit till jobbet, eller ja har la vart här en timme ungefär redan, men iaf.
Nu vill jag sluta och ha helg.

Så nu har jag klagat klart för idag. Imorrn är det A-lags match äntligen, mot Hällby. Vinst? Hattrick?
Svaren kommer i morgondagens blogg.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0