rock´n roll train

Jaha, nu sitter man i bilen på väg ner mot Göteebooorg och som alla vet vid det här laget, AC/DC. Känner mig en aning trött just nu faktiskt. Sov kanske 3 timmar inatt, som tur var hade jag sms sällskap så det var rätt lugnt, Men det ska man ju palla med ändå tycker man ju. Inga konstigheter alls. Förjävla nice att ha med sig datorn även om det känns en aning nördigt kanske.

Midsommar har jag inte skrivit nått om än. Det var en trevlig och festlig tillställning som börjades hemma hos Carl vid 3 tiden ungefär. Där satt jag, Carl, Mange, Tim, Elin & Karin och drack några kalla och snackade en stund, tills det var dax att kolla på en fotbollsmatch som inte var nån höjdare alls. Vart visst bastu ist, ruggit skönt.
Senare på kvällen drog vi vidare till nästa förfest hemma hos Lillit där det vart en hel del Koskenkorva snapps! INGEN HÖJDARE! Men är det midsommar så är de. Bärsen försvann ur påsen ganska snabbt av nån konstig anledning.
Ännu senare på kvälle/natten drog vi vidare till Kricken för fest? ja det kanske det var.
Summa kardemumma en riktigt bra midsommar.

Men som sagt nu är vi på väg ner till Göteborg, ganska långt kvar. Åkte just igenom Katrineholm.

Dags att avsluta här. Morgondagens blogg kan bli nått bra kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0