shed my skin

Dags att berätta vad som hände resten av helgen kanske? JAPP!
Lördagen var ju som sagt en bakisdag, men det tog man lätt bort med 5 stadiga bärs som frukost. Runt kl 14 drog vi oss ner till Rinman för att kolla när studenterna sprang ut, träffade en hel del folk man kännde där. Sen drog vi vidare till St: Eskil för att kolla på när dom sprang ut där, vädret var ju inte på topp men det var fan så kul iaf. Vi hittade Limpan och Emil där, så vi drog ner mot stan och kollade på alla fulla och glada studenter som åkte flak.


Top 3 studentflak:
3: Grå kavaj killen.
2: Ronny och Fredrik på deras miniflak med Security längst fram. Hahaha.
1: När flaket Email åkte på helt plötsligt panikbromsade och Email som stod uppe på en stol eller nå flög ibäg som en vante över flaket. Hahahahahaha.


Riktigt kul dag som slutade på corner för lite käk, sen hem till mig igen och supa vidare. Bulten, Micke G, Ante och Patric kom förbi runt 18 och förfesten fick även denna dag in i fas två. Lite fullare drog vi ner för att kolla på fotbollen, som inte var någon höjdare alls i snålblåst och regn.
När matchen var slut drog vi till harrys för att få lite värme och supa vidare. Och några Redbulljäger senare så var det jag och Emil som hade egen show uppe på ett "bord" på schlagergolvet. SAAAATAN va kul det var. Svettigt som fan var det oxå. Men det får man ta när man har så roligt.

Igår var det en lugn dag för mig som behövdes helt död efter två dagars intensivt partande. Det enda jag gjorde var att åka på match med Div grabbarna, tyvärr vart det förlust trots även denna gång, bra spel.

Och är jag inte duktig sen då? Jo för faaaan, jag började jobba kl 00 och körde till 7 fast jag var trött som en gris på hasch.

Nu har jag precis vaknat och ska snart åka iväg och lira boll med B-Gäddan, ska bli kul. Var länge sen man var med där och lira.

Cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0