Eraser

Work work money made
You keep it up, you get it made
Work work money made

Usch det är många timmar kvar på jobbet om jag ska vara här till kl 12. Just nu har jag lunch, det var välbehövligt efter ett jäkla slit sen jag kom till jobbet vid 13.30. Det är tur man är själv här så man kan DUNKA musik det högsta som går utan att det låter illa och skrålar. Aa jag vet att ni undrar vad jag lyssnar på, ni kan ju försöka gissa, det är inte så svårt kanske.

Inte vart det här sista dagen heller, ska jobba på fredag oxå. Tjäna lite kosing är inte dumt, dessutom så skulle jag ändå ut till Sundby för på kvällen blir det Straffduell mellan Tom & Linus, Bastu och en hel del ööööl!

Nej nu slog kl 19 så nu är lunchen slut, WORK WORK!
Jag klagar inte om jag får lite sms eller nått heller ska ni veta.

Ciaaao Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0