I break up my chains

Vilken dag detta vart då, eftersom jag kom hem sent igår och dessutom hade jobbat så visste jag att jag var för mycke uppe i varv för att kunna somna, och så rätt jag hade. Låg vaken till halv 5 minst, det var iaf sist jag kollade på klockan. Och jag skulle börja jobba kl 7 igen, vart försenad till halv 9 för jag var helt död. Aldrig mer jobba så!!
vart iaf jobb till 5 ungefär, sen drog jag hem till far ch käkade lite innan träningen.
Skönt med träning igen efter en veckas uppehåll, vann min andra straffturnering på kort tid. Mohaha!

Nyligen hemkommen sitter jag och lyssnar på den totalgrymmaste låten just nu, den frå bli hela denna veckas, kanske årets musiktips. 

Sherlock Brothers - Sleeping Silence
Lyssna och njuuuuuut!

Imorrn ska jag fan se till att komma i tid till jobbet iaf, sen efter ska jag nog försöka dra ner till Trebutiken och se om jag kan få ta slutfaktura på min fuckade mobil och fixa en ny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0