Kickstart my heart

Efter jag äntligen fått gå hem från jobbet, så drog jag iväg och hämta Lillis och Zara vid kyrkan för att dom var en ANING slöa och inte orkade gå hem.
Vi åkte till kungsör för att köpa litte gottedricka och grillat till kvällen. Tog lång tid som fan, var toklång kö på bolaget varav minst 80% var alkisar, men det är ju alltid lite småtrevligt med sånna prickar för dom har ju inga hämningar de där grabbarna. En av dom i kön totaldiggade min Guns n roses t-shirt så han stod och snacka massa med mig hela tiden typ, jag var inte så intresserad för han lukta inte den godaste av odörer man kan tänka sig.
Kom iaf hem till sundby till slut och därifrån är det dimma tror jag iaf, vi spelade kubb och åkte till Tom senare på kvällen och höll vell på till småtimmarna nån gång.

Idag vaknade man upp dyngbakis och död, men det var ju underbart väder ute så jag, Lillis och Nils gick ut och la oss i solen, vilket slutade med att vi låg där ute i typ 7 timmar, HEJ SOLBRÄNNA!
Just nu svider det och bränner ganska hårt på hela kroppen, men vad gör de snart blir jag brunare än dom trevliga som afrikanpojkarna.

Imorrn ska det krökas igen, blir beachvolly i Kolbäck med gänget. Ännu mer solbränna vill säga. 5 av 5 toasters!

So long suckers


Kommentarer
Postat av: sandra

woooooooooooooooosh:D

2009-05-03 @ 10:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0