Fading

Fortfarande inte riktigt förstått att jag ska på AC/DC, ska bli helt sjukt jävla roligt.
Det sätter vell sig snart. Har iaf börjat ladda rejält, lyssnat hela dagen idag på jobbet.

Annars har den här dagen inte varit någon större hit måste jag säga, det som var bra var vell att jag fick sova länge. Började inte fören 13.30, men å andra sidan att börja då och jobba till kl 22 är inge roligt alls, särskilt inte med tanke på att jag ska vara tillbaka på jobbet till kl 07 imorrn bitti. USCH!
Precis kommit hem iaf och nu sitter jag och kollar på, jadu vad fan är det för nått. Kulturnyheterna kanske? haha jag vet inte vad det är, nån kärring som sitter och tjatar om nån "Dekadent överklass". Inte så insatt skulle vell kunna vara en bra förklaring också.

Dagens musiktips : Smash into pieces - Fading

Nu får det vara nog för idag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0