My sweet shadow

Ledig dag, som har spenderats med att fixa nya sulor till bilen, vilket vart ganska dyrt, en sisådär 8000. Men fan va fina däck det vart på bilen.
Sen var jag en sväng till Arver och snackade lite med Markus och han fixade bort en varningslampa som lös eller lyste.
Så nu är jag nyss hemkommen och tänka laga nått att äta, är vrålhungrig.

På tal om ingenting, fan va jag längtar till Fred & Kärlek. Det kommer bli så sjukt jäkla grymt särskilt festivalens höjdpunkt MÖTLEY CRÜE!

Sen måste jag få in en In Flames konsert nån gång i år oxå, det är verkligen ett måste.

BTW! Så har jag sökt till nästa säsongs Robinson!

Tänt vare här.


Kommentarer
Postat av: sandra

hahaha jävla knäppo:D

2009-05-04 @ 18:43:05
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0