simple man

Hey hey, halloooooo.
Idag var jag lite duktigare och kom iväg till jobbet i tid. Rätt skön dag, tiden for iväg och det var nästan dags att gå hem innan man kom dit och som om inte det vore nog, så var Sherlock Brothers i banditstudion imorse och lira live. Sånna dagar älskar man.
Hade vart en kanondag om det inte blåste storm ute, fram och tillbaka som en alkis på vägen.
Besöket på trebutiken gick inte lika bra som jag trodde att det skulle göra, men jag får ta mig en funderare på ur jag ska göra, men förhoppningsvis blir det en ny mobil snart.

Snart är det sån där Champions Leauge final. Barca-Man U. Jag hoppas för allt i denna värld att Barca tar hem det och att Messi dominerar sönder Ronaldo äcklet.

Imorrn är det match igen, mot Ekängen hemma. Det ska bli ruggigt kul, och jag hoppas som vanligt på vinst och att det ska bli ett mål nån gång. Var ju ett framsteg att assa 3 förra matchen, men nu ska fan bolljäveln in. En repris från förra året skulle sitta fint.

Nej nu får det vara nog!


Kommentarer
Postat av: hannipie

".. Messi dominerar sönder Ronaldo äcklet", och vad hände? Precis så som du skriver. Fyfan vad guld!

2009-05-28 @ 05:25:33
URL: http://speltid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0