Summer

Beachvolleyn vart riktigt lyckad, solen sken som värsta sommardagen och ölen gled ner lika fint som vanligt.

Började med att vi spelade lite inom gänget, men det vart aldrig nått rikgit spel kan man säga, serv och ingen som tog emot. Så jag, Maletic, Nisse och Kenny spelade mot några andra och det var riktigt skoj, tror vi spelade typ 8-9 maycher och vann en av dom, haha.

Men fan så kul vi hade så det gjorde inget, en grymt lyckad dag i solen.

Och ja det börjar bli lite brunt på kroppen, härligt.


På kvällen drack vi några kalla till och korkade upp våran skumpa som vi egentliegn skulle ha haft i torsdags på valborg. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.


Nu sitter jag och väntar på att det ska bli frukost här hemma hos Mor och Björta och jag tror att det börjar bli klart.

MUMS FILLIBABA!


Idag kl 15.00 är det dags för årets andra seriematch tillika hemmapremiären. Det ska bli jävla roligt att spela, heltaggad.

Allt för mig hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0