vi är på gång

Kan vell ta och berätta lite om gårdagens resa till sthlm.
Gick upp runt kl halv 11, käkade frukost och ringde och väckte Lillis som naturligtvis låg och sov som en stock.
Skickade upp henne för att äta frukost och fixa i ordning sig. Runt en 12 så hämade jag en henne hos Nils och vi kunde börja åka.
Hade lånat Mattes GPS så jag skulle hitta dit vi skulle, och det gick kanonbra sånär som på att den vid varje avfart efter södertälje ville åka av motorvägen och sen upp på den direkt igen, det var en aning störande, men vi hade så god tid på oss så det gjorde inget med lite sittesarre.
Väl framme och parkerade skulle jag gå och betala parkeringen tänkte jag, men då kom en gubbe springandes och gapandes på Lillis och jag trodde att man inte fick parkera där eller nått, men det visade sig att han skulle åka därifrån och hade en biljett som var giltig till 16, så vi fick den av honom snäll som han var.
Kl var då halv 2, en timme kvar tills jag skulle vara inne på intervjun, vi bestämde oss fär att gå en promenad och vilken bra promenad det vart, vi gick till gamla stan och hittade Ben & Jerry glass butiken, köpte varsin glass där. SÅÅÅ JÄVLA GOD GLASS!!!
Promenerade tillbaka och gick in på intervjun.
Fick ett frågeformulär på säkert 20 sidor med massa frågor om allt från himmel och jord, tog ca 40 min att fylla i den.
När jag var klar med den, så fick jag gå in på en intervju vilken varade i ungefär 10 min. Det gick bra tycker jag, så nu är det bara att vänta tills Juni när dom ska välja ut vilka som ska få vara med, chansen att komma med är liten, men ändå.

Åkte hem från Sthlm och direkt till träningen, som var en skön lugn träning. Jag, Robin, Fredda och Jocke stannade kvar säkert en timme exra efter träningen och köre närmast krysset, träffa ribban och sånt och slog vad om saker. Det slutade med att jag och Robin som körde i lag blev skyldiga dom andra 1 powerade, 1 kexchocklad och en dricka efter matchen idag. DYRT att ligga på topp.

Matchen idag ja, den är mot Gillberga dvs DERBY!
Förlust finns inte på världskartan och jag är tokladdad, kan knappt sitta still. Vill bara åka och spela.

Peace ouuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0