a little bit of that

Nu har jag vart uppe och vaken i ungefär en timme, och det är ungeför en timme kvar innan jag ska börja röra mig mot jobbet. Ja jag vet det låter udda, men jag ska jobba ikväll/natt. Det är absolut inget jag vill, men bättre det än att förstöra hela jävla helgen.
Men ingenting kan förstöra den här dagen, jag kommer ha ett enda stort leende hela dagen och hela natten, för när jag kommer hem från jobbet kommer Michaela vara hos mig och jag kan bara krypa ner bredvid henne i sängen! Helt jävla underbart!

Har setat den senaste timmen och lyssnat på Kent nya album och jag kan ju säga som så att jag är riktigt besviken, jag trodde det här skulle vara ett bra album. Men nej, det är 3-4 låtar som lyfter sig lite över mängden men den allmänn känslan är bara ljummen.

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag ska fan försöka hålla mig vaken tills du kommer hem :D Haha

2009-11-06 @ 14:11:51
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0