listen close

När jobbet gjort att allting kännts så jävla skitpiss arsel. Så finns det två saker som alltid lyckas få mig glad igen, eller det ena är inte en sak utan en person, Michaela gör verkligen mitt liv helt underbart. Jag älskar dig, and you know it!
Det andra är min älskade musik, den kan få en på så fruktansvärt jävla bra humör. Har setat och lyssnat igen Alexisonfire, Project 86 och The Chariot ikväll och alla var riktigt bra. Men det som gjorde hela kvällen var det jag nu sitter och lyssnar på Maylene and the sons of disaster, dom är så fruktansvärt tokgrymma. STÖRT BRA!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Love you

2009-11-25 @ 21:32:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0