my dream is my reality

Det var fan 4 dagar sen jag skrev något här, så längt tid vet jag inte om det har tagit nån gång fakttiskt, det skulle vara när det va P&L då men inte annars. Jag har iaf haft en riktigt lung och skön helg tsm med Michaela och vi kan la säga att det var väldigt välbehövligt efter den senaste tidens festande. Levern fick ta igen sig lite.
Men efter den underbara helgen och en veckas jälvigt skön ledighet är man tillbaka i vardagen igen, det är så träkigt så det finns inte. Men det är la bara att kämpa på så blir det snart helg igen.
Om ni kollar på tiden och undrar varför jag är uppe nu så är det bara för att jag somnade kl 17 igår och vaknade för en halvtimme sen ungefär. Man kan vell säga som så att... jag ar sjukt jävla trött.

Jag funderar faktiskt på att åka till jobbet, eller ja jag ska ju vara där kl 5 och det gör ju inget om jag kommer lite tidigare. Så jobbet here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0