rockstar in me

Måndag, måndag, måndag igen. Det är inte min favoritdag i veckan om man säger så. Men denna måndag har inte varit som andra måndagar, det har varit en dag som vart helt okej faktiskt. För att inte säga ganska bra!
Det började med att jag vaknade upp med Michaela bredvid mig. Varje dag jag vaknar upp bredvid dig är en underbar dag! Vi låg kvar i sängen och drog oss länge imorse, ända tills jag skulle skjutsa henne till tåget och åka och jobba själv.

Väl på jobbet började det med en 4 timmars lång teorikurs, som jag inte kan påstå att jag var alltför pigg och alert på. Men det var intressant, det var de verkligen. Efter den så skulle jag jobba mina resterande timmar fram till 22 och dom vart riktigt jävla roliga.
Jag orkar inte riktigt förklara, det är jag för trött för men kul som fan var de iaf! Inte ofta man har kul på jobbet!

Nej om man skulle ta och lyssna på Creed- On my sleeve för 5011 gången! Javisst!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0