so you think you can dance

Ännu en helg som lider mot the bitter end. Det har dessutom ännu en gång varit en helg sprängfylld med fylla och jag kan ju säga att de märktes imorse när jag öppnade ögonen för första gången och det känndes som att jag hade blivit överkörd av en lastbil. Hurra för fylla, skjut mig för bakfylla!
Men som alltid är det fan värt det, om man har så kul som jag hade igår. Det var dans med och utan kläder på, stildans på högtalare, allsång till Rap das armas och sen nått så ovanligt som rockmusik på en fest. Hail för the rock!

Den här dagen här mest spenderats i sängen och soffan med en massa helt otroligt svårtytt mummel mellan mig och Michaela. På kvällen var Nisse och Lillis här med kebab och Ben & Jerry glass, det blir inte mycke bättre än så!

Jag lyckades dessutom få Michaela att stanna till imorrn, vilket jag är sjukt glad för! Hur glad ska hon få se nu! 
She´s th best a man can get!


Kommentarer
Postat av: rebecca

Seriöst, värm upp vintern med lite reunion ni två?? Vore fint ;D

2009-11-02 @ 20:41:03
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0