the child in you

Sådärja, det var ett bra jävla tag sen jag skrev nått här. Tänkte jag skulle försöka ta och sammanfatta lite helg här ja. Får la se hur det går, det är ju oftas nått med öl som är inblandat och det har en tendens att medföra lite svarta hål i kom-ihågandet. Men jag ger det ett försök.

Fredagen är la egentligen inget att sammanfatta då jag jobbade hela fredagen och inte fick ut ett jutta av den.
Så vi hoppar direkt till den fullspäckade lördagen ist.

Kl 10.00 smällde det av ett högljutt och skrikande alarm från min telefon, jag trodde jag skulle dö så jävla trött som jag var då. Men vi låg och drog oss i sängen till en kvart i 11 ungefär innan jag och Michaela skulle åka för att plocka upp Nisse och Lillis i sumpan, destinaton unknown? Nej för fan vi skulle till Karlskoga för att få en " tillbaka till dagis" upplevelse. Och jag måste säga att det var helt sjukt jävla roligt, det skrattades, snackades skit, kröps på golv, lekandes tjuvar, fan och hans moster. Jävla roligt!

Vi var la dör en sisådär 5 timmar ungefär och kl 19 bar det av hemåt för att ta till lite förfriskningar i kroppen. Det började hos mig med lite duschning, fixande och förkrök innan det bar av till festen hemma hos Neian. Där satt vi och snackade massa skit, lyssna på ömsom dålig och ömsom sjukt bra musik. Det vart bra musik när jag fick välja det förstår ni ju alla.

Söndagen var en "du mår ju som du förtjänar din idiot" dag. Mådde allt annat än bra och det var inte bakfylla har jag kommit fram till. Mår fortfarande sjukt illa och spyorna flyger som flugor i luften. OJ! Nu vart lite lite äckligt. Men det skiter jag i!

 


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHHA SPYFLUGA

2009-11-09 @ 21:30:40
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0