we have to win

Nu har jag vart hemma i ungefär en timme och jag har inte gjort speciellt mycke med den timmen om man säger så. Eller ja, det har pratats på msn med Michaela och Lillis om vad vi ska göra i helgen och dylikt. Det är ju faktiskt rätt så viktigt!
Egentligen hade jag inte tänkt att uppdatera nått mer idag, men det vart liksom inte riktigt så. Till stor del, för att inte säga till all del pga min kära flickvän som tydligen ville ha något att läsa!

Jag har egengligen bara en riktigt viktig sak att skriva och det är att imorrn är det den första kvalmachen av två mellan mitt älskade Djurgården och Assyriska. Det är det jobbigaste fotbollsåret jag har vart med om. Jag bara hoppas hoppas hoppas hoppas att dom reder ut det här och håller sig kvar i allsvenskan till nästa år!

KOM IGEN DJURGÅR`N! FULL FART FRAMÅT, HÅLL TÄTT BAKÅT!!!!!!


KRIGA FÖR OSS SÅ SOM VI KRIGAR FÖR ER
 

Kommentarer
Postat av: Matte

hahahahahahaha GO GO ASSYRISKA!! DJURGÅRN ÅKER UT I ÅR DJURGÅRN ÅKER UT I ÅR DJURGÅRN ÅKER UT I ÅR HEJHEJHEJ!!

2009-11-06 @ 18:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0