we salute you

Nu är jag tillbaka och bloggar igen, har haft Michaela här hela helgen och då är det inte högsta prio på bloggen.
Helgen har vart kanon! I fredags va Nils & Lillis här och hade myskväll med oss. Det blev Kebab, Idol och Cirkus Möller. En riktigt skönt kväll!
I lördags var det full rulle från att vi vaknade tills det var dags för sängen, fest hos Erik var på schemat och det var en riktigt riktig trevlig tillställning med en massa musik och snack!

Just nu sitter jag och förösker bli av med en jävla huvudverk som inte är av denna värld. Det finns dock saker som får den att bli bättre och det är när man får ett mms av Michaela med en bild på ett par AC/DC converse som jag bara måste ha. Eller rättare sagt, JAG SKA HA! och det blir mitt nästa inköp!




Kommentarer
Postat av: Michaela

Så fruktansvärt jävla stört coola är dem

2009-11-23 @ 18:03:33
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0