best days of my life

Nu har Michaela åkt hem vilket är så jävla tråkigt. Men men, hon kommer ju tillbaka på fredag igen så det ska nog inte vara några problem att klara. Hon åkte iofs hem redan kl 16 och efter det har jag mest, hmm... Gubbvilat i två timmar, ätit och nu sitter jag och kollar på fotboll. Den helt sjukt rafflande avslutningen på allsvenskan. Usch jag är inte gjord för att klara sånt här!

Jag vill ha helg nu tack, den är dessutom planerad och klar så det kan inte bli bättre. Fredagen ska det ätas mat på Gränden i Västerås med en massa bra folk. På lördag blir det allt annat än god mat, dvs god öl och ett jävla festande all night long.
GE MIG NU TACK!


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du börjar bli gammal, vilar titt som tätt och klarar inte av spännande saker hahahah

2009-10-28 @ 20:34:58
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/
Postat av: Michaela

HAHAHA oja! Det är verkligen bara det som saknas! Sen vore allt fulländat :D

2009-10-29 @ 11:46:37
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0