deliver us from evil

Har precis klivit ut en varm och skön dusch och tagit på mig dagens uotfit som består av mina älskade jeans och min nyinköpta skjorta som för övrigt är grymt snygg ( iaf om man frågar Michaela ), men det tycker fan jag med. Sitter och tar min trejde öl för den här dagen och jag förstår helt ärligt inte hur man klarar sig utan denna underbara dryck en hel jävla vecka. Nån som förstår? Nej jag tänkte la de!

Kvällen bjuder på god mat signerad Grappa och ett grymt sällskap i form av Michaela, Lillis, Nils, Linda, Thörne, Neian och Erik. Kommer bli en kanonkväll av det lite "lugnare" slaget.

Det är nån som står och sminkar sig i min hall och jag tror närmare bestämt att hon vill ha en gammal hederlig tungrullning av sällan skådad art. Sagt och snart gjort!







Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag säger då det, finare smakråd än mig finns fan inte!

2009-10-30 @ 18:58:34
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0