so give it all

Alarmet på mobilen tjöt just iväg ur mobilen högre än det någonsin har gjort. Innan jag somnade igår valde jag AC/DC- Are you ready som alarm på mobilenför att just ställa frågan till mig själv om jag är redo för en lååååååång jobbardag? Om jag är, som jag är, ATT jag är redo. Nu jävlar ska det jobbas, halv 3 kommer jag befinna mig på Westermo och sen är det bara tuta och köra tills mina ben inte bär längre.
Frågan är ju hur många timmar man kan få till, men det visar sig helt enkelt.

Nej nu ska jag duscha och ta nått att äta, sen tänker jag bege mig till jobbet. Trötthetsskala och hur det går för mig ikväll går att följa här i bloggen om man vill. Inte för att någon vill, men jag tänker om inte annat dokumentera det för framtiden! Good shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0