it´s a pleasure my dear friend

Fan jag känner att jag börjar bli duktig med det här att gå till jobbet tidigt som fan, har ju vart på jobbet senast halv 6 varje dag den här veckan. Och det är grymt bra gjort plus att det för med sig att man får sluta redan 14.15 om dagarna vilket är underbart.
Hemresan idag blev lite rolig kan man minst sagt säga, eller ja på vägen hem hände det la inte så mycke men när vi stannade på OK för att köpa snus så stod visst en vilsen gammal proffsboxare vid namn Paolo Roberto utanför i sin svindyra Armani kostym. Hjälpa? Självklart!
Blev svårt efteråt när ingen av oss visste vem som skulle fråga efter autograf så det slutade med att ingen fick nån. Men så kan det gå ibland!

Nog om de, nog om de. Nu ska jag sätta mig ner och lyssna lite good music och bara ta et lugnt ett tag och vänta på ett sms från Michaela om att det gått bra!

Kommentarer
Postat av: rebecca

paolo roberto åh åh!! btw, flickan som lekte med elden, det är mitt boxningsställe dom filmar på! så jag är kinda en superstar

2009-10-30 @ 01:23:38
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0