It´s all about you

Medans jag har slitit på jobbet mellan hopp och förtivlan pga maskiner som inte gör som dom blir tillsagda, eller ska. Så har min underbara flickvän fixat och trixat med min blogg. Slitits mellan hopp och förtvivlan även hon men till slut lyckats med att få till en sjujävla grym design på min blogg! All I can say is, thank you so very fuckin much. You´re the best and you know it!

Vi har precis kollat på Ice Age 3 eller ja, jag kollade 10 min och somna. Men jag har vaknat till liv nu och då var det visst någon annan som hade blivit lite trött och förtillfället ligger och gubbvilar lite bakom mig.

Dessutom, dessutom DESSUTOM. Creed´s nya album är något så fruktansvärt jävla bra. Jag hade helt sjukt höga förhoppningar på de och mina förhoppningar har verkligen uppfyllts till punkt och pricka. Damn it´s good!
Är bara tvungen att lägga in den här låten för det var fan bland det bästa jag någonsin hört!!
Men nu ska jag lägga mig och ge Michaela en stor blöt puss!

Creed - On my sleeve


Kommentarer
Postat av: mammut

sv; Vafan... Jag kan nästan alla tricks i världen redan, och vad har jag fått för det??? gult jävla hår :(

2009-10-27 @ 18:22:14
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/
Postat av: mammut nr.2

sv; SVINKUL?! Jag lider och ni skrattar, åt helvete med det!

Okej, det ska jag göra när ni drar ihop p&l-reunionen! ska dessutom göra trixen med gummidojjorna på, den du!

2009-10-28 @ 00:23:12
URL: http://daddywontbehometonight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0