put the pedal to the metal

Det blev en lång jobbardag idag och det har sina förklaringar i att det var Service på maskinerna idag och det drog ut en massa på tiden för att det var massa saker som behövde åtgärdas. Kan inte säga att jag för tillfället tar allt på jobbet med ro, jag är inne i en period som jag blir iriiterad för minsta lilla. Och det suger stenhårt! Miljöombyte? Kanske de!
Har iaf precis klivit innanför dörren här hemma och satt mig vid datorn. Har hela dagen gått och längtat på att få åka hem och lyssna på Rammstein album, men nej så vart det inte för dom har inte lagt in den på spottan. Fan jag vill ju höra!

Jag får försöka hitta det på annat håll kanske, men först ska jag slå på en låt som jag totaldiggar och som jag fram till i måndags inte hade hört. Nämligen den här!

Hollywood undead - Undead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0