snart är det fredagsmys

ÄNTLIGEN FREDAG!!!! Snart är de fredagsmys, om det så är det sista jag gör.
Har precis diskat lite och slängt undan lite skit här hemma, men nu orkar jag fan inte mer. Det är ju bara tråkigt och så är det fredag.
Har sådär "grannarna kommer bli tokiga snart" hög musik, men jag skiter blanka fan i vad dom säger. Klaga på cause I don´t care!
Om ett par timmar är Michaela här, vet inte riktigt när det är hon kommer men om en 4-5 timmar kanske. Tänkte att jag kunde fortsätta lite på min DJ Karlsson skiva som jag så smått började slänge ihop igår, det vart dock bara en 40-50 låtar igår så jag var gnugga min geniknöl mot datorn och komma fram med lite mer.
Så får det bli, over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0