you are the best

Jag kunde inte ha bett om än bättre helg än det här! Som jag skrev så kom Michaela i fredags och kvällen spenderades i soffan. Kollade på idol, lyssnade på en jävla massa musik och bara mös ner oss i soffan med varandra.

Lördagen började med att jag var tvungen att gå upp halv 11 för att åka till Sundby och hjälpa min far med dom där jävla djuren. Hölll på i ca 2 timmar och direkt jag var klar så åkte jag för att hämta Linus, in till Stan och hämta Michaela och sedan raka vägen upp till Sala där det bjöds på inflyttningsfest hemma hos Lillis. Vart en helt sjukt jävla rolig kväll. Bilder finns i Michaelas blogg!

SÅ JÄVLA KING!

Kommentarer
Postat av: sandra

TACK :D för att du kom. kul kul kul

2009-10-18 @ 21:59:40
URL: http://ksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0