break

Det är heeeeeeelt jävla underbaaaaaart det här! Kommer hem och sätter mig för att spela igång nån låt på tuben och tänker att jag kan testa och söka och se om Three Days Grace låt Break har kommit ut. Har ju sökt på den ett x antal ggr men det har aldrig gett resultat. Men nu nu nu nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu hittar jag den och jag är som i ett jävla trans, kan inte förklara med ord, SOM JAG LÄNGTAT! ÄNTLIGEEEEEEEN får jag höra den och som inte det vore nog, så är den riktigt jävla bra oxå!



Three days grace - Break


Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag gick fan upp tidigare idag bara för att kunna lyssna på den! haha. Och fy fuck i helvete så jävla bra den ääääääääääääär

2009-09-03 @ 06:52:31
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0