could be anywhere in the world

Fan va seg man är på att ta sig tid till att kolla på filmer ibland alltså, jag skulle ha sett Män som hatar kvinnor för länge sen. Den var hemladdad och klar, men det blev aldrig av. Men idag när jag var hos min mor så skulle dom kolla på den och då var jag ju tvungen att stanna och kolla. Och nu såhär i efterhand så undrar jag varför i helvetet jag inte kollat på den tidigare? Den var ju helt otroligt jävla grym!

Anledningen till att jag var hos min mor idag, var inte bara att kolla på filmen utan den huvudsakliga anledningar var att klippa håret. Det slutade trevligt nog med slingning och sen klippning så nu ser jag ut som en loepard i huvet, fan va jag gillart !

Sovmorgon imorrn, det är en till sak jag gillar stenhårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0