I miss you love

Söndag, en jobbdag var det på schemat. Det var en ruskigt jävla jobbig dag att ta sig igenom, lite småbakis plus att jag inte kännde för att jobba för fem öre. Men nu är det gjort och nu har jag LEDIGT en hel vecka, det är jag så jävla värd just nu.

Starten på min ledighet kunde dessutom inte ha fått en bättre början än det här. Jag känner ett stort måste att berätta det för allt och alla. När jag åkte imorse såg det ut som ett bombnedslag här hemma, ölburkar och grejjer överallt. När jag kom hem så var allting borta, tack vare Michaela! Det som dessutom var helt underbart var att jag i mörkret såg att datorn stod på halvglänt på bordet, så jag gick fram för att kolla om den va på. Det var den, och det första jag ser när jag öppnar datorn är att det är ett långt meddelande skrivet. Sätter mig ner i soffan för att läsa det, och jag lovar det var det sötaste, gulligaste & finaste jag någonsin har läst. HELT UNDERBART!
Vem hade skrivit? Jo Michaela! FAN VA SÖT DU ÄR!

Nu ska jag bara sitta still i den här soffan, lyssna på spellistan Michaela gjorde innan hon åkte och bara ta det riktigt lugnt.


Kommentarer
Postat av: Michaela

Du är underbar.

2009-09-13 @ 23:35:43
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0