if I only could

Gårdagens match mot Standard gick allt annat än bra, eller ja. Grejjen var ju den att vi efter två riktigt snöpliga baklängesmål efter jag vet inte vad, 7 min eller nått så spelade vi så jävla bra resten av matchen, vi hämtade upp till 2-2 en bit in i andra, sen kommer vi till det som är så förbannat tråkigt att man bara vill DÖ! Vi gör 3-2, bollen är klockrent inne, den förbannade jävla H-an till domare dömer frispark för målvakten trots att jag inte ens rörde honom. Och 5 min efter det gör om 3-2 på ett offside mål där killen står 15 meter på fel sida! man blir så jävla förbannad på den där domaren. Han har förstört för oss 3 jävla ggr i år, nu får det fan vara nog!!!!!!

Kvällen igår tillbringade jag hemma hos Mor & Björn i deras nya stuga i Sala. Riktigt fint vart det ju vafan!

Idag har jag vart hemma i Sundby och slitit med jobb hemma hos far, vilket inte var speciellt kul. Men så är det ibland allt är inte roligt, men det var tvunget att göras!
Och just nu sitter jag och småglor på Chelsea-Tottenham på tv, som kommer följas av att det blir Tv4Sport tittande resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0