lost in you

Det blev en jäkla lång vistelse på Tuna Park idag. Fick med mig Carl dit och vi stapplade in där strax eter 17 för att göra lite shopping för min del. Raka vägen till carlings vart det, först för att kolla up vilken Amplifiedtischa jag skulle köpa. Kunde inte riktigt bestämma mig för vilken jag ville ha så kollade upp en annan assnygg som jag naturligtvis var tvungen att köpa. Dessutom fick ett par riktigt schyssta jeans följa med mot kassan. Men det var ju det med Amlified oxå, det blev den nya Mötley Crüe tischan som föll mig i smaken.

Efter det art det inge mer än lite strumpor. Så jag och Carl satte och för att ta lite käk och det slutade med att vi satt där i säkert två timmar och bara snackade en massa skit, det var ruskigt jävla trevligt. 5 av 5 toasters!!

 


Kommentarer
Postat av: Michaela

NEJ FY FAN! JAG AVLIDER.. JAG VILL OCKSÅ HAAAAAA

2009-09-26 @ 14:13:54
URL: http://rocknrollsoldier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0