never alone, always alone

Mästarnas mästare på att sova ut här ni här just nu, jävlar i havet va jag har sovit, sovit, sovit och sovit igen. Och jävlar i havet va skönt det är att vakna upp och känna att nej nu behöver jag faktiskt inte sova mer.
Har jag precis röjt undan lite här så det inte ska se ut som ett bombnedslag längre, ja menar lite ostökigt kan jag ju ha när jag får besök.
Ikväll blir det nog bara att vi tar det lugnt, om inte Lillis och jag kläcker nån bra idé på vad för lugn aktivitet vi skulle kunna hitta på. Kan ju inte var för livad med tanke på att det är fotboll x2 imorrn. Först divisionsgrabbarna och sen direkt efter DERBY mot Gillberga. Fan va roligt det kommer bli, ska spöa skiten ur dom ännu en gång!

Tiden kan gå lite snabbare tack, så blir det här kanoners!

Kommentarer
Postat av: Carl

Jag börjar bli lite trött på din blogg nu Mike! Du har inte bloggat om dina skor på sjuuuuukt länge. Det börjar bli dags nu! Skärpning!

2009-09-11 @ 19:20:02
URL: http://carland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0