the finest of them all

Vilken dag det här har varit. Sov ut lite grann då jag vaknade kl 12 pigg och alert. Fast det var ingen tid till att ligga och dra sig en stund för de, utan det var raka vägen in i garderoben för att leta fram min kostym och finbyxorna. På med det hela och bege sig ut till Stora Sundby för att coacha Damlaget. Det var en del förvånade blickar vi möttes av jag och Carl när vi kom där i våran utstyrsel, men ska man vara coach ska man vara det på ett snyggt sätt tänkte vi.
Matchen mot veteranlaget slutade med vinst efter straffar, COACHSEGER med andra ord. Börjar bli en vana det här med coachsegrar.
Efter matchen var det färd ner mot bärsta och årets femkamp, det slutade med en andraplats för mitt lag trots att vi var det bättre och stiligaste av dem alla.
På kvällen sen vart det fotbollstittande och man kunde ju inte ha begärt en bättre avslutning på kvällen än de, Zlatan the king avgör i sista sekunden. SJUKT BRA!


Kommentarer
Postat av: Marie

Shit micke, du ser ju riktigt proffsig ut. Imponerande ;)

2009-09-06 @ 10:44:59
URL: http://mariecarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0